۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری راهپیمایی «امر به معروف و نهی از منکر» در کرمانشاه

برگزاری راهپیمایی «امر به معروف و نهی از منکر» در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی مردمی بعد از نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: هم اکنون دنیای رسانه تحت امپریالیسم صهیونیستی به اسم رسانه های صهیونیستی است و صهیونیست تمام شبکه های ماهواره ای خود را علیه دین اسلام و خصوصا شیعه راه انداخته اند.

وی  هدف آنان را بردن آبروی اسلام و  شیعه عنوان کرد و گفت: اینان با تمام شقاوت دین اسلام و شیعه را هدف قرار داده اند و به دنبال بردن آبروی آنها و دستگاه امام حسین (ع) هستند.

معاون مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به هدف امام حسین (ع)  برای احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین (ع) در صحرای کربلا با تمام وجود مقابل کفر ایستادگی کردند و چون هنوز هم خون سیدالشهدا در نسل های ما ساری و جاری است این معرفت  در وجود ملت ما هویداست.

لزوم آگاهسازی جوانان نسبت به توطئه استکبار برای ایجاد انحراف

وی با اشاره به برخی انحرافات در بین جوانان قبل از انقلاب چون مدل های موی نامناسب و... گفت: هم اکنون تاثیر این انحرافات بیشتر است و جوانان ما آگاه نیستند. لذا  ما باید برای جوانان  راجع به شرایط زندگیشان که شرایط متفاوتی است آگاه سازی کنیم.

سروری تصریح کرد: ما هم اکنون در مقابل تمام کفر و تمام استکبار با تمام ابهت و اقتدار نظام اسلامیف ایستادگی و پایداری کرده ایم لذا باید این موضوع با ارشاد و راهنمایی به جوانان منتقل شود تا مراکز امپریالیستی رسانه ای و شبکه های ماهواره ای را که به آنها به شکل های غیرانسانی خط می دهند بشناسند.

وی افزود: طبیعی است که خانواده ها و مادرهای شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از این نوع شرایط ناراحت و نگران باشند. هم اکنون بسیاری از این خانواده های شهدا از جسد شهدای جاوید الاثر خود  خبر ندارند.

معاون مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: بخش عظیمی از انعکاس این برنامه ها مرهون تلاش رسانه ها است که آن را از طریق رسانه های خود منتقل کنند.

توزیع فرم طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف و ساماندهی طلایه داران

وی هم چنین با اشاره به برنامه های معاونت مردمی ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر،  از توزیع فرم های جذب طلایه داران مردمی در هیئات مذهبی خبر داد و گفت: این فرم ها، در بین اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی، گروه ها و سازمان های مردم نهاد توزیع می شود. هم چنین برنامه ریزی هایی برای ساماندهی طلایه داران صورت گرفته است.

سروری، ابراز امیدواری کرد، امسال شاهد حضور پررنگ طلایه داران از هیئات مذهبی وسایر اقشار  باشیم.

وی از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پاساژهای استان طی آینده نزدیک، برپایی ایستگاه های  صلواتی و پایگاه های امر به معروف و نهی از منکر،  انجام فضاسازی محیطی با شعارهای موثر به این منظور و برنامه ریزی برای راهپیمایی روز جمعه، توزیع بسته های فرهنگی، ساماندهی طلایه داران  در دسته های مذهبی در این هفته خبر داد.

معاون مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از سخنرانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در نماز جمعه این هفته توسط سخنرانان پیش از خطبه و ائمه جمعه استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جلسات توجیه مبلغین و مداحان از دیگر برنامه های در دست انجام طی این هفته است.

وی از هماهنگی با سمن ها و سازمان های مردم نهاد برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این هفته خبرداد و خواستار حضور مردم در گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شد.

لزوم ایجاد انسجام در صدور مجوز سازمان های مردم نهاد

سروری به ناهماهنگی در صدور مجوز برای سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: به زودی این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ساماندهی می شود تا انسجامی در صدور مجوز سمن ها و سازمان های مردم نهاد صورت گیرد.

وی در پایان بر روشنگری توسط رسانه ها در خصوص مصادیق امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد تا موجب تحول و رشد در نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش شود.

کد خبر 3784907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha